Certuri şi împăcări pe platourile de filmare – Noi drespre informaţii “Buzz House The Movie”
Începând cu sfârştul celui de-al patrulea sezon din “Buzz House”, ni s-a promis o ecranizare în cinematografe ,având în prim-plan concucurenţii din acest sezon. Filmul este progamat să apară în a doua jumătate a lunii aprilie, dat fiind că filmările au început în luna februarie şi din sursele preluate de pe canalul Selly Show, filmările au durat 21 de zile. “Buzz House The Movie” poate fi vizionat în lanţul de cinematografe Cinema City, începând cu 26 aprilie.
“Buzz House The Movie” este un viitor film românesc de tip comedie-horror, primul de acest fel din România. Acesta este inspirat de emisiunea de pe Youtube, “Buzz House”, prezentată de Selly, de tip reality show care avea ca obiectiv obţinerea marelui premiu de 5000 de euro, câştigat de Costi Max. În “Buzz House The Movie” vor apărea referinţe şi glume din timpul emisiunii apărute în aceasta sau pe reţelele de socializare.
Pe canalele Selly Show şi Costi Max sunt prezentate “behind the scenes”, unde putem afla detalii precum:
● Filmările se desfăşoară într-o pădure şi într-o vilă. De asemenea, cadrele sunt filmate în special noaptea, potrivindu-se mai mult cu genul ecranizării;
● Iorga a dorit să renunţe la apariţia în film, din cauza unei neînţelegeri cu Selly în privinţa scenariului. Ulterior, aceasta a decis să nu i-a în serios ideea şi să rămână în film;
● Vor apărea învitaţi speciali, precum Petre Ştefan şi Berechet;
● Influencerii au răspuns speculaţiilor publicului, cum că aceştia sunt certaţi. În mai multe cadre din behind the scenes aceştia neagă speculaţia, spunând că se înţeleg bine;
● În coloana sonoră a filmului vom găsi melodia Guli Guli-@raresmaris şi Bogdan DLP care a fost produsă special pentru Buzz House The Movie
Tot din aceste videoclipuri şi din alte surse putem deduce descrierea filmului: Sezonul următor din “Buzz House” promite să fie cel mai îndrăzneț până acum, însă apariția unui psihopat real transformă experiența într-un coșmar pentru concurenți. În fața pericolului, rivalitățile și prieteniile devin secundare. Cine va supraviețui rămâne de văzut.
Odată cu aceste infomaţii Selly a lansat cea de-a două campanie care leagă Beach Please şi “Buzz House The Movie”, fiind valabilă până pe data de 1 aprilie. La fel ca prima, cea de-a doua campanie oferă celor ce cumpără un bilet la Beach Please, un bilet la “Buzz House The Movie” valabil doar în lanţul de cinematografe Cinema City.